Vairuotojai net neįtaria: mechanikas papasakojo apie 7 paprastus dalykus, kurie sulaužo pavarų dėžę

Nuotrauka: iš atvirų šaltinių Dauguma vairuotojų apie tai net nesusimąsto, kartodami paprastas klaidas

Kai kurie paprasti vairavimo įpročiai gali atrodyti nekenksmingi, tačiau iš tikrųjų jie ardo automobilio transmisiją. „TikTok“ tinklaraštininkas „Budget Mechanic“ kalbėjo apie įprastas „nuodėmes“, kurios kaupiasi ir sukelia gedimus.

Mechanikas pabrėžė, kad dauguma vairuotojų apie tai net nesusimąsto, kartoja paprastas klaidas. Apie pasekmes jie sužino jau pamatę įspėjamąjį signalą savo automobilio prietaisų skydelyje. Tačiau geriau vengti šių septynių veiksmų, jei nenorite sugadinti transmisijos anksčiau laiko. Rekomendacijos buvo paskelbtos gruodžio 1 dieną Supercar Blondie.

Pavarų keitimas vairuojant

Jei automobilis vis dar rieda atgal ir vairuotojas staigiai perjungia iš atbulinės eigos pavarą į priekį, visą pagreitį gali sugerti pavarų dėžė. Priekinės ir galinės sankabos patiria smūgių, kurių jos nebuvo sukurtos atlaikyti.

Gamintojai ypač rekomenduoja visiškai sustoti prieš keičiant rankos kryptį. Tačiau ne visi vairuotojai klauso, kai naikina savo automobilius.

Nuokalnė neutralioje padėtyje

Vyresnio amžiaus automobilių entuziastai mano, kad važiuojant nuokalne neutraliu režimu sutaupoma degalų. Tiesą sakant, šiuolaikiniai varikliai stabdant visiškai nutraukia degalų tiekimą, o perjungimas į neutralią padėtį tik apsunkina pavarų dėžės darbą.

Nusileidęs vairuotojas vėl įjungia pavarą, o transmisija turėtų reaguoti akimirksniu. Tai taip pat gali sukelti vidinį „spyrį“.

Parkavimas be rankinio stabdžio

Išvažiuodamas iš aikštelės ant šlaito vairuotojas gali išgirsti stiprų garsą. Taip yra dėl to, kad stovėjimo stabdys bando atleisti, o visas automobilio svoris yra ant jo. Kalbame apie nedidelį plieninį kabliuką – vieną subtiliausių pavarų dėžės dalių, kuria kai kurie automobilių savininkai nesirūpina.

Anot tinklaraštininkės, teisinga procedūra yra tokia: paspauskite stabdį, uždėkite automobilį ant rankinio stabdžio, įjunkite parkavimo režimą.

Neteisingas vilkimas

Noras padėti ar pristatyti reikiamą krovinį gali nesutapti su realia mašinos keliamoji galia. Vien todėl, kad visureigis turi vilkimo kabelį, dar nereiškia, kad jis gali bet ką traukti.

Dėl perkrovos transmisijos skystis įkaista iš vidaus. Dėl to aliejus pasiekia maždaug 150 laipsnių temperatūrą ir pradeda irti. Tik viena tokia kelionė gali sutrumpinti transmisijos tarnavimo laiką metais.

Staigus „nešildomo“ automobilio judėjimas

Kai transmisijos skystis yra šaltas, jis yra tirštas ir negali tinkamai apsaugoti vidinių dalių. Tokie gamintojai kaip Toyota ir Subaru pataria pirmąsias minutes važiuoti tyliai, ypač žiemą.

Jei vairuotojas spaudžia dujas, kai alyva dar neprarado, tai papildomai apkrauna sankabą ir vožtuvo korpusą.

Senovės mitai

Mechanikas nustatė tris tokius teiginius. Automatinės pavarų dėžės pavarų keitimas yra visiškai normalus dalykas, kaip ir ranka laikyti ant automatinės pavarų dėžės selektorių vairuojant. Tačiau, jei kalbame apie „mechaniką“, geriau nelaikyti rankos ant mechaninės pavarų dėžės svirties – tai sukuria spaudimą perjungimo šakėms ir sinchronizatoriams.

Paprasčiausias dalykas, kuris yra pamirštas

Tinklaraštininkė ragino vairuotojus nepraleisti transmisijos skysčio keitimo. Daugelis žmonių mano, kad jis tarnaus amžinai, tačiau ekspertai kalba apie tarnavimo laiką „iki garantijos pabaigos“.

Viena iš pagrindinių didelės ridos automatinių pavarų dėžių slydimo, šiurkštaus pavarų perjungimo ir perkaitimo priežasčių yra nešvari arba oksiduota alyva.

„Laikydamiesi šių vairavimo taisyklių ne tik apsaugosite transmisiją, bet ir sutaupysite piniginę nuo netikėtų remonto išlaidų, kurių niekas niekada neplanuoja“, – priduriama leidinyje.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Naudingi patarimai ir gyvenimo triukai